Wednesday 16 March 2016

Arif & Iffah | Kuala Selangor

Assalammualaikum warahmatullah

Kali ni kita p kuala selangor plak.Kat Taman Melawati Jaya katanya...hehe
Tumpang seronok beb shoot orang kahwin ni,bukannya nak ambik berkat sbb aku dah ade anak dua la..hahaha.Seronok apabila aku berjaya merakam saat saat indah yang akan diorang akan kenang sampai bila-bila.Yang diorang akan tengok hasil kerja aku 10,20 atau 30 tahun esok.Diorang akan cakap "Alhamdulillah dapat gambor cantik dari  photographer si pulan bin pulan (dah tua dah time tu sbb dah lama sangat kan..hahaha).

Seawal 11 pagi tetamu dah datang.Eh..lupe plak...pengantin kita ni sepasang Cikgu and Cekgi tau...best kan...yang pengantin lelaki asal Kedah dan sama sama mengajar di tempat sama kat Kelantan.Jodoh ditempat kerja la ni ..Alhamdulillah.

Selepas waktu Asar kitaorang outdoor kat Bukit Melawati.1st time sebenarnya shoot kat tempat ni.Memang ohsem beb !Yang penting pengantin Cikgu kite ni berpuas hati.Itulah yang paling penting...

Setakat tu je yang dapat aku tulis hari ni.Nak sambung wat album plak.Album paling lewat pon sebulan siap.Tapi biasa tak sampai sebulan pon.Aku just bagi tarikh paling lewat.Manalah tau kan ada halangan yang menimpa.Aku hanya merancang je..
Wassalam 






















Photographer Madi Torres 
Whatsapp : 010 5604525

#bertandang #malaywedding #fotografer #jurugambar #jurufotoperkahwinan #jurugambarperkahwinan #mahligaicinta #pameranpengantinmalaysia #jomkahwin #malaysiawedding #malaywedding #love #prewedding #postwedding #sayajual #projekkahwin #rajasehari #photographermurah #servicemurah #hargamurah #majlisperkahwinan #jodohpastibertemu #weddingexpo2016 #weddingexpo #hargamurah #majlisperkahwinan #pakejperkahwinan #topmalaysiaweddingphotographer #pakejperkahwinan #malaysiabestphotographer #hantaranperkahwinan #bajupengantin #pengantin #topmalaysiaphotography #topmalayweddingphotographer #hamadiphotography


No comments: